Výsledky vyhľadávania - "Rijlaarsdam, Gert"
-
1
Autori: a ďalší
Zdroj: Measuring Writing: Recent Insights into Theory, Methodology and Practice ; page 219-224 ; ISBN 9781781902677 9789004248489
-
2
Autori: a ďalší
Zdroj: International Journal of Science Education; 2/15/2006, Vol. 28 Issue 2/3, p203-233, 31p, 2 Diagrams, 4 Charts
Predmety: TECHNICAL manuals, WRITING, SCIENCE education, VIDEO tapes, AUTHORS, PHYSICS, AIR, TECHNICAL literature
-
3
Autori: a ďalší
Zdroj: Reading Research Quarterly (John Wiley & Sons, Inc.); Jul2022, Vol. 57 Issue 3, p879-912, 34p, 1 Diagram, 15 Charts
Predmety: HISTORY teachers, MIDDLE schools, STUDENTS, LEARNING, COMPREHENSION
-
4
Autori:
Zdroj: Reading & Writing; Apr2023, Vol. 36 Issue 4, p747-768, 22p
-
5
Autori: a ďalší
Zdroj: Instructional Science; Jun2024, Vol. 52 Issue 3, p341-383, 43p
-
6
Autori: a ďalší
Zdroj: Reading & Writing; Jun2024, Vol. 37 Issue 6, p1375-1405, 31p
-
7
Autori: a ďalší
Zdroj: Sustainability (2071-1050); May2024, Vol. 16 Issue 9, p3703, 26p
-
8
Autori:
Zdroj: Assessment in Education: Principles, Policy & Practice; Apr2022, Vol. 29 Issue 2, p121-126, 6p
Predmety: ELEMENTARY education, CHILDREN, DISCURSIVE practices, LEARNING
-
9
Autori: a ďalší
Zdroj: Articles publicats en revistes (Cognició, Desenvolupament i Psicologia de l'Educació)
Predmety: Lectura (Educació secundària), Comprensió de la lectura, Intervenció educativa, Estratègies d'aprenentatge, Reading (Secondary), Reading comprehension, Educational intervention, Learning strategies
Popis súboru: 34 p.; application/pdf
Relation: Reproducció del document publicat a: https://doi.org/10.1002/rrq.451; Reading Research Quarterly, 2021, vol. 57, num. 3, p. 879-912; https://doi.org/10.1002/rrq.451; https://hdl.handle.net/2445/189281; 715526
Dostupnosť: https://hdl.handle.net/2445/189281
-
10
Autori:
Zdroj: Journal of Writing Research; 2024, Vol. 16 Issue 1, p39-77, 39p
-
11
Autori: a ďalší
Zdroj: Written Communication; Jan2024, Vol. 41 Issue 1, p37-69, 33p
-
12
Autori: a ďalší
Zdroj: Frontiers in Psychology; 7/5/2021, Vol. 12, p1-9, 9p
-
13
Autori:
Zdroj: Journal of Writing Research; Jun2021, Vol. 13 Issue 1, p1-30, 30p
Predmety: WRITING processes, DOCTORAL students, PSYCHOLOGICAL feedback
-
14
Autori: BREUER, ESTHER ODILIA
Zdroj: Fremdsprachen Lehren und Lernen; 2020, Vol. 49 Issue 1, p21-35, 15p
Predmety: WRITING processes, LANGUAGE & languages, GRAMMAR, AUTHORS, REVISIONS
-
15
Autori:
Zdroj: Journal of Writing Research; 2023, Vol. 15 Issue 1, p133-165, 33p
-
16
Autori:
Zdroj: Reading & Writing; Apr2023, Vol. 36 Issue 4, p997-1023, 27p
Predmety: WRITING education, WRITING processes
-
17
Autori: a ďalší
Zdroj: Written Communication; Jan2023, Vol. 40 Issue 1, p90-144, 55p
-
18
Autori:
Zdroj: Reading & Writing; May2016, Vol. 29 Issue 5, p781-792, 12p
-
19
Autori: a ďalší
Zdroj: Effective Learning & Teaching of Writing. 2004, p519-531. 13p.
-
20
Autori:
Zdroj: Journal of Writing Research; 2022, Vol. 13 Issue 3, p367-414, 48p
Predmety: LANGUAGE teachers, TEACHERS, WRITING education, TEACHER influence, NATIONAL curriculum, PATIENT compliance
Geografický termín: CHILE
Nájsť tento článok vo Web of Science
Full Text Finder