Výsledky vyhľadávania - "Jansen, Bernard J."
-
1
Autori: a ďalší
Prispievatelia: a ďalší
Zdroj: 2-s2.0-105003610814
Predmety: fi=Markkinointi|en=Marketing
Popis súboru: fi=kokoteksti|en=fulltext; 105-126; true
Relation: The Future of Education Policy in the State of Qatar; Gulf Studies; https://doi.org/10.1007/978-981-97-9667-0_6; 21; https://osuva.uwasa.fi/handle/10024/19310
Dostupnosť: https://osuva.uwasa.fi/handle/10024/19310
-
2
Autori: a ďalší
Zdroj: Information Technology & People; 2023, Vol. 36 Issue 8, p196-225, 30p
-
3
Autori:
Zdroj: Journal of Consumer Research; Dec2024, Vol. 51 Issue 4, p775-796, 22p
-
4
Autori:
Zdroj: Journal of Marketing Research (JMR); Oct2024, Vol. 61 Issue 5, p803-820, 18p
-
5
Autori:
Zdroj: Journal of Communication & Media Studies (2470-9247); Dec2022, Vol. 7 Issue 2, p47-68, 22p
Reviews & Products: TWITTER (Web resource)
-
6
Autori: a ďalší
Prispievatelia: a ďalší
Popis súboru: fi=kokoteksti|en=fulltext; true
Relation: CHI Conference on Human Factors in Computing Systems (CHI ’25); ACM SIGCHI annual conference on human factors in computing systems; https://doi.org/10.1145/3706598.3713505; https://osuva.uwasa.fi/handle/10024/19329
Dostupnosť: https://osuva.uwasa.fi/handle/10024/19329
-
7
Autori: a ďalší
Prispievatelia: a ďalší
Zdroj: 2-s2.0-105001919671
Predmety: AI-generated personas, human-computer interaction, misinformation, user experience, generative AI, fi=Markkinointi|en=Marketing
Popis súboru: fi=kokoteksti|en=fulltext; 1624-1638; true
Relation: IUI '25 : Proceedings of the 30th International Conference on Intelligent User Interfaces; 979-8-4007-1306-4; International Conference on Intelligent User Interfaces; https://doi.org/10.1145/3708359.3712160; Liikesivistysrahasto – The Foundation for Economic Education in Finland; https://osuva.uwasa.fi/handle/10024/19086
Dostupnosť: https://osuva.uwasa.fi/handle/10024/19086
-
8
Autori: a ďalší
Prispievatelia: a ďalší
Zdroj: WOS:001397254900001 ; 2-s2.0-85214473087
Predmety: Diversity, Deepfake avatars, Digital user representation, deepfakes, fi=Markkinointi|en=Marketing
Popis súboru: fi=kokoteksti|en=fulltext; true
Relation: 15 April 2025; Expert systems with applications; 269; https://doi.org/10.1016/j.eswa.2025.126382; https://osuva.uwasa.fi/handle/10024/18919
Dostupnosť: https://osuva.uwasa.fi/handle/10024/18919
-
9
Autori: a ďalší
Zdroj: International Journal of Human-Computer Interaction; Oct2024, Vol. 40 Issue 19, p5569-5584, 16p
-
10
Autori:
Zdroj: Journal of Marketing; Jan2025, Vol. 89 Issue 1, p77-93, 17p
-
11
Autori: a ďalší
Prispievatelia: a ďalší
Zdroj: WOS:001023363500001 ; Scopus:85164130803
Popis súboru: fi=kokoteksti|en=fulltext; true
Relation: Journal of Marketing Analytics; https://doi.org/10.1057/s41270-023-00235-5; University of Vaasa; Liikesivistysrahasto; https://osuva.uwasa.fi/handle/10024/16128
Dostupnosť: https://osuva.uwasa.fi/handle/10024/16128
-
12
Autori: a ďalší
Prispievatelia: a ďalší
Popis súboru: fi=kokoteksti|en=fulltext; true
Relation: Information Systems Frontiers; https://doi.org/10.1007/s10796-023-10395-5; Qatar National Library; https://osuva.uwasa.fi/handle/10024/15503
Dostupnosť: https://osuva.uwasa.fi/handle/10024/15503
-
13
Autori: a ďalší
Prispievatelia: a ďalší
Predmety: AI, LLMs, user personas, lexical diversity, evaluation, fi=Markkinointi|en=Marketing
Popis súboru: fi=kokoteksti|en=fulltext; true
Relation: Extended Abstracts of the CHI Conference on Human Factors in Computing Systems (CHI EA ’25); Extended abstracts on human factors in computing systems; https://doi.org/10.1145/3706599.3719712; https://osuva.uwasa.fi/handle/10024/19360
Dostupnosť: https://osuva.uwasa.fi/handle/10024/19360
-
14
Autori: a ďalší
Prispievatelia: a ďalší
Predmety: User empathy, Survey instrument, Personas, Human-centered IT, Human–computer interaction, fi=Markkinointi|en=Marketing
Popis súboru: fi=kokoteksti|en=fulltext; true
Relation: Information Technology and Management; https://doi.org/10.1007/s10799-022-00373-9; University of Vaasa; https://osuva.uwasa.fi/handle/10024/14560
Dostupnosť: https://osuva.uwasa.fi/handle/10024/14560
-
15
Autori: a ďalší
Zdroj: Journal of Interactive Marketing ; volume 57, issue 3, page 517-539 ; ISSN 1094-9968 1520-6653
-
16
Autori: a ďalší
Prispievatelia: a ďalší
Zdroj: WOS:001339052400001 ; Scopus:85204688248
Predmety: Middle East, North Africa, MENA, privacy concerns, regulators, cross-country, social media, privacy, fi=Markkinointi|en=Marketing
Popis súboru: fi=kokoteksti|en=fulltext; 147087-147105; true
Relation: IEEE access; 12; https://doi.org/10.1109/ACCESS.2024.3463869; Facebook Research; People’s Expectations and Experiences With Digital Privacy-Program.; https://osuva.uwasa.fi/handle/10024/18657
Dostupnosť: https://osuva.uwasa.fi/handle/10024/18657
-
17
Autori: a ďalší
Prispievatelia: a ďalší
Zdroj: Scopus:85208181490
Popis súboru: fi=kokoteksti|en=fulltext; 176-187; true
Relation: Mindtrek '24 : Proceedings of the 27th International Academic Mindtrek Conference; International Academic Mindtrek Conference; https://doi.org/10.1145/3681716.3681727; https://osuva.uwasa.fi/handle/10024/18632
Dostupnosť: https://osuva.uwasa.fi/handle/10024/18632
-
18
Autori: a ďalší
Prispievatelia: a ďalší
Zdroj: Scopus:85206563778
Predmety: User Experience Research, User Analytics, Eye Tracking, persona, fi=Markkinointi|en=Marketing
Popis súboru: fi=kokoteksti|en=fulltext; 1-12; true
Relation: NordiCHI '24 : Proceedings of the 13th Nordic Conference on Human-Computer Interaction; Nordic Conference on Human-Computer Interaction; https://doi.org/10.1145/3679318.3685376; https://osuva.uwasa.fi/handle/10024/18630
Dostupnosť: https://osuva.uwasa.fi/handle/10024/18630
-
19
Autori: a ďalší
Prispievatelia: a ďalší
Zdroj: Scopus:85206574342
Predmety: Deepfake avatars, HCI, emotional diversity, user representation, fi=Markkinointi|en=Marketing
Popis súboru: fi=kokoteksti|en=fulltext; 1-12; true
Relation: NordiCHI '24 : Proceedings of the 13th Nordic Conference on Human-Computer Interaction; Nordic Conference on Human-Computer Interaction; https://doi.org/10.1145/3679318.3685398; https://osuva.uwasa.fi/handle/10024/18631
Dostupnosť: https://osuva.uwasa.fi/handle/10024/18631
-
20
Autori: a ďalší
Prispievatelia: a ďalší
Predmety: group polarization, social media, toxicity, news, machine learning, media, fi=Markkinointi|en=Marketing
Popis súboru: fi=kokoteksti|en=fulltext; 1-17; true
Relation: Sage Open; 14; https://doi.org/10.1177/21582440241256438; https://osuva.uwasa.fi/handle/10024/17739
Dostupnosť: https://osuva.uwasa.fi/handle/10024/17739
Full Text Finder
Nájsť tento článok vo Web of Science