Výsledky vyhľadávania - "Eva Stradiotová"
-
1
Autori:
Zdroj: Novìtnâ Osvìta, Vol 9, Iss 21 (2022)
Predmety: pandemic, e-test, Moodle, formative assessment, summative assessment, online, Education
Popis súboru: electronic resource
Relation: https://ae.fl.kpi.ua/article/view/270182; https://doaj.org/toc/2409-3351; https://doaj.org/toc/2410-8286
Prístupová URL adresa: https://doaj.org/article/e4b1ada7e38a4cf8b61d6d34f65e28e3
-
2
Autori:
Zdroj: Novìtnâ Osvìta, Vol 8, Iss 17 (2021)
Predmety: Education
Popis súboru: electronic resource
Relation: http://ae.fl.kpi.ua/article/view/229264; https://doaj.org/toc/2409-3351; https://doaj.org/toc/2410-8286
Prístupová URL adresa: https://doaj.org/article/887e11436e974e5297a77ae5a9faf492
-
3
Autori:
Zdroj: Novìtnâ Osvìta, Vol 7, Iss 14 (2020)
Popis súboru: electronic resource
Relation: http://ae.fl.kpi.ua/article/view/198209; https://doaj.org/toc/2409-3351; https://doaj.org/toc/2410-8286
Prístupová URL adresa: https://doaj.org/article/61e86f8ca8a048c5861455c6a7b3ded6
-
4
Autori: a ďalší
Zdroj: Филолог – часопис за језик књижевност и културу. 15:163-183
-
5
Autori:
Zdroj: 2021 1st International Conference on Technology Enhanced Learning in Higher Education (TELE). :119-122
-
6
Autori:
Zdroj: Studia theologica. 23:183-206
Prístupová URL adresa: http://studiatheologica.eu/doi/10.5507/sth.2021.013.pdf
-
7
-
8
Autori:
Zdroj: Linguodidactica. 23:189-208
Prístupová URL adresa: https://repozytorium.uwb.edu.pl/jspui/bitstream/11320/9099/1/Linguodidactica_23_E_Stradiotov%c3%a1_R_%c5%a0tefan%c4%8d%c3%adk_Using_weblogs_in_teaching.pdf
https://repozytorium.uwb.edu.pl/jspui/bitstream/11320/9099/1/Linguodidactica_23_E_Stradiotov%c3%a1_R_%c5%a0tefan%c4%8d%c3%adk_Using_weblogs_in_teaching.pdf
https://repozytorium.uwb.edu.pl/jspui/handle/11320/9099 -
9
Autori: Eva Stradiotová
Zdroj: CASALC Review. 10:41
Predmety: počúvanie, Web 2.0, applications, language skill listening, informačné a komunikačné technológie, jazyková zručnosť, aplikácie, information and communication technologies, podcast
Popis súboru: application/pdf
Nájsť tento článok vo Web of Science