Výsledky vyhľadávania - "企業管理學系管理科學碩博士班"
-
1
Autori: a ďalší
Prispievatelia: a ďalší
Predmety: 顧客價值, 服務品質, 專業能力, 美容專櫃, Customer Value, Cosmetics Counter, Service Quality, Professional Competency
Popis súboru: 1991840 bytes; application/pdf
-
2
Autori: a ďalší
Prispievatelia: a ďalší
Popis súboru: 2787897 bytes; application/pdf
-
3
Autori: a ďalší
Prispievatelia: a ďalší
Predmety: Low-Cost Carrier, Service Quality, Professionalism and Skills, Accessibility and Flexibility, Servicescape, Reliability and Trustworthiness, Reputation and Credibility
Popis súboru: 2284256 bytes; application/pdf
-
4
Autori: a ďalší
Prispievatelia: a ďalší
Predmety: Taiwan, Vietnam, Convenience stores, Opportunities and Challenges, Case study 7-Eleven analysis, Retail
Popis súboru: 2532264 bytes; application/pdf
-
5
Autori: a ďalší
Prispievatelia: a ďalší
Predmety: 開創, 創業動機, 創業歷程, 質性研究, 創業家, 敘說探究, Motivation of Business Establishment, Progress of Business Establishment, Qualitative Research Method, enterpriser, Business establishment, development narrative study
Nájsť tento článok vo Web of Science